Którzy marketerzy będą poszukiwani w 2023 roku?

marketing, rozrywka

Niekończący się przepływ danych i narzędzi cyfrowych ułatwił markom zrozumienie swoich odbiorców. Ale przy tak wielu trendach marketingowych marketerom trudno jest wiedzieć, które z nich są warte ich czasu i inwestycji.
Rok 2022 należy już do przeszłości, a branża marketingowa huczy na temat tego, co będzie dalej. Od sztucznej inteligencji (AI) po wirtualną rzeczywistość na ranking kasyn online, hiper-personalizację, meta-wszechświat, blockchain i web3, istnieje niezliczona ilość nowych pomysłów, które mogą wpłynąć na sposób, w jaki marketerzy wprowadzają na rynek swoje produkty, usługi, marki i dostarczają treści swoim docelowym odbiorcom.

Marketerzy i optymalizacja pod kątem wyszukiwarek

Kluczowy aspekt marketingu i jest to zrozumiałe: każda marka, duża i mała, poszukuje ruchu z organicznych wyników wyszukiwania z dwóch głównych powodów:
Jest bardzo trafna i oparta na intencjach: osoby wpisujące zapytania w polu wyszukiwania Google mogą znaleźć odpowiedzi i rozwiązania.
Nie przeszkadza. W przeciwieństwie do jakiegokolwiek innego kanału, SEO nie przerywa przeglądania: użytkownicy wyszukiwania są tam, aby Cię znaleźć, nie przeglądają kanałów ani nie sprawdzają e-maili.
Ponadto ruch organiczny prawdopodobnie będzie nadal płynął, nawet jeśli firma zaprzestanie aktywnych kampanii. Może spowolnić, jeśli firma nie będzie go utrzymywać, ale nie wymaga to aktywnych budżetów dziennych, a jedynie silnego zespołu, który utrzyma to, co jest.
Z tych wszystkich powodów posiadanie doświadczenia w SEO może być silnym bodźcem dla twojego CV. Możesz zacząć rozwijać tę umiejętność już teraz, aktywnie badając, uczestnicząc w kursach SEO i pomagając organizacjom osiągnąć ich cele SEO.

Marketingowiec z umiejętnością planowania treści

Treść jest podstawą większości cyfrowych kampanii marketingowych. Potrzebujesz dobrego tekstu do prawie wszystkiego, w tym organicznych lub płatnych stron docelowych, aktualizacji w mediach społecznościowych, marketingu e-mailowego itp.
Dobre pisanie to umiejętność, którą można rozwinąć. Pomaga w tym dobrze napisany blog lub udział w znanych publikacjach.
Jeśli chcesz zbudować karierę w marketingu cyfrowym, zacznij od ubiegania się o płatny blog. Możesz także wygenerować pewien dochód, tworząc własne pisemne CV.

Sztuczna inteligencja niezbędna dla marketerów

Marketing AI rozwija się już od kilku lat, ale w 2023 roku marketerzy w końcu opanują jego pełne wykorzystanie. Sztuczna inteligencja zostanie zintegrowana z większością działań marketingowych, od tworzenia treści, targetowania odbiorców, interakcji po generowanie popytu i optymalizację. Technologia ta pozwoli marketerom skalować ich wysiłki i zwiększać produktywność, a także zapewniać spersonalizowane doświadczenia wykraczające poza to, co można obecnie dostarczyć.
Sztuczna inteligencja zapewni również markom jedno źródło danych, ułatwiając przestrzeganie przepisów dotyczących prywatności. Sztuczna inteligencja jest już wykorzystywana w obsłudze klienta i sprzedaży, ale w nadchodzących latach stanie się niezbędnym narzędziem dla marketerów na całym świecie. Według badań Influencemarketing, sztuczna inteligencja będzie w stanie analizować treści konkurencji i Twoje oraz sugerować, jak je zoptymalizować. Oznacza to zatrudnianie kompetentnych osób, które mogą zarządzać platformą AI i szkolić ją w celu uzyskania najlepszych możliwych wyników.

Blockchain wkracza w sferę marketingu

W miarę jak konsumenci stają się coraz bardziej świadomi i zaniepokojeni swoją prywatnością, blockchain będzie stawał się coraz ważniejszą częścią krajobrazu marketingowego. Blockchain pomoże marketerom dać konsumentom większą kontrolę nad ich danymi, pozwalając im decydować, kto ma do nich dostęp i jak można je wykorzystać. Ułatwi to markom wprowadzanie na rynek odbiorców w oparciu o ich potrzeby i potrzeby, przy jednoczesnym zachowaniu ich tożsamości i zapobieganiu oszustwom i nadużyciom.
Blockchain pozwoli również marketerom na tworzenie bardziej spersonalizowanych doświadczeń, wykraczających poza to, co sztuczna inteligencja może zrobić dzisiaj. Marketerzy powinni zacząć planować blockchain już teraz, aby upewnić się, że mają zasoby potrzebne do maksymalnego wykorzystania tej technologii. Obejmuje to znalezienie partnera AI z możliwościami blockchain, zatrudnianie ludzi, którzy rozumieją blockchain i mogą pomóc w realizacji pomysłów.

Przygotuj się na udaną strategię treści w 2023 roku

Wiedząc, które trendy są dominujące i na których należy się skupić, możesz przekierować swoje działania content marketingowe, aby skupić się na taktykach, które przynoszą rezultaty. W 2023 roku nacisk zostanie położony na bardziej ukierunkowane i wysokiej jakości treści oparte na danych, podczas gdy krótkie filmy, treści interaktywne i treści generowane przez użytkowników będą nadal dominować. Marki mogą korzystać z narzędzi sztucznej inteligencji, aby usprawnić i zoptymalizować różne aspekty swojego marketingu treści i zapewnić, że nadążają za najnowszymi trendami.

materiał zewnętrzny

Jak jest rozwijane legalne kasyno w Polsce

Jak jest rozwijane legalne kasyno w Polsce

W poniższym artykule razem z Milanem przyjrzymy się najpopularniejszemu kasynowi online w Polsce, którym jest Total Casino. Jest ono na ten moment jedyną legalną opcją dla graczy, więc warto znać ją lepiej, aby wiedzieć, czego dokładnie się spodziewać. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy więc do lektury.

Quiz o szachach – część 1

Quiz o szachach – część 1

Ile pól ma szachownica? Na ile sposobów można doprowadzić do mata w 3 ruchach? Jaką wartość ma hetman? Ile posunięć może mieć najdłuższa partia szachowa prowadząca do wygranej?

Często odwiedzane:

Sorry. No data so far.